• Wpisów: 568
  • Średnio co: 5 dni
  • Ostatni wpis: 322 dni temu, 14:55
  • Licznik odwiedzin: 146 053 / 2941 dni
 
gwiazdkadg
 
Witajcie :)
dzisiaj mam do Was takie dziwne pytanie
ale samej jakoś mi ciężko coś sensowego wymyślić...

Może macie pomysł jak mogłyby brzmieć pytania do ankiety do pracy lic. pod tytułem:  "Charakterystyka i ocena sensoryczna wybranych odżywek do włosów"   ??

Wiadomo, że wiek, płeć itp.. ale co poza tym?
Jak macie jakieś pomysły to napiszcie pod spodem :)'

BUŹKI :*

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    czy zwracają uwagę na skład produktu?czym kierują się przy wyborze?(reklama, polecenie znajomych, skład, zachęcające opakowanie)?czy często dokonują zmian czy są wierni jednemu sprawdzonemu produktowi?No nie wiem, takie coś mi wpadło do głowy;p
     
  •  
     
    jakich odżywek używają tych do spłukiwania czy tych bez spłukiwania.
    Jak używają tych odżywek ?
    jak często używają odżywek ?
     
  •  
     
    czy zwracają uwagę na skład i na to czy nie były testowane na zwierzętach czym kierują się przy wyborze zapachem,składem,ceną,opinią innych ?
     
  •  
     
    czy sa wierne jednej odzywce czy lubia probowac nowosci
     
  •  
     
    czy sugeruja sie reklamami, czytaja opinie na necie czy sygeruja sie opiniami osob z najblizszego otoczenia, czy cena jest dla nich wyznacznikiem wysokiej jakosci, w jakim przedziale cenowym kupuja odzywki i czy jakos jest adekwatna do ceny, czy kupuja odzywki dopasowane do rodzaju ich wlosow czybardziej ogolne, czy wybieraja produkty drogeryjne czy te zakupuja u swoich fryzjerek, czy zwracaja uwage na opakowanie produktu (czy rzucaja sie w oczy te pstrokate) , czy znana osobistosc ktora jest twarza danej odzywki ma wplyw na to czy chca ja kupic :D
     
  •  
     
    jak często używają odżywek, czy łączą je z szamponami z tej samej serii np, po jakim czasie wg "użytkowniczek" można zobaczyć realne efekty
     
  •  
     
    jakie kupują, czym sie kierują przy wyborze